Burberry, 2021 Kadın Sonbahar Koleksiyonu’nu 14 Nisan’da dijital olarak moda severlere sunacaktı. Ancak marka, Prens Philip’in vefatı sebebiyle, defileyi erteleme kararı aldı.
Defile 21 Nisan’da gerçekleşecek
Riccardo Tisci liderliğindeki İngiliz moda evi, Prens Philip’in ölümü nedeniyle gösteriyi erteledikten sonra, koleksiyonu 21 Nisan Çarşamba günü İtalya saatiyle 16: 00’da dijital olarak sergileyeceğini açıkladı. Burberry, Kadın Sonbahar 2021 Koleksiyonu için bağımsız bir dijital sunum yapmayı planlıyordu. Ayrıca şubat ayında gerçekleştirdiği şovuna benzer bir şekilde markanın web sitesinde yayınlayacak ve canlı izleyici bulunmayacaktı.
1990’da Burberry’e ‘Kraliyet Yetkisi’ veren Prens Charles’ın ardından Kraliçe II. Elizabeth ise 1995’te markaya “Hava Koşullarına Dayanıklı” başlığı altında bir ‘Kraliyet Yetkisi’ vermişti. Kraliyet Yetkisi (Royal Warrant sistemi), monarşi ve diğer Kraliyet Ailesi üyeleri tarafından mal veya hizmet tedarik eden esnafa veriliyor. Burberry’nin yanı sıra Kraliyet Yetkisi’ne sahip diğer İngiliz markalar da saygı göstergesi olarak etkinliklerine ara verdi. Bu markalar arasında Asprey, Cartier, Hunter Boots, Barbour, Coca-Cola ve Fortnum & Maison bulunuyor.