Facebok, hepimizin bildiği gibi Instagram, Oculus ve WhatsApp‘ı bünyesine kattı. Artık tüm bu uygulamaların sahibi olduğu şirket için farklı bir kurumsal kimlik ve logo oluşturma kararı aldı.
Sosyal medya uygulamalarını bu yeni Facebook’un ürünleri gibi düşünmemize neden olacak olan logo üç farklı renk formatında sunuluyor. Facebook logoları temsil ettikleri uygulamalarda farklılık göstermesi açısından Instagram’ın renklerini barındıran geçişli bir görselin yanı sıra Facebook’un mavisi ve WhatsApp’ın yeşilinde tasarlanmış.
Facebook kurumsal bir kimlik oluşturmuş olacak
Facebook bu adımıyla uygulamaların sahibi olduğunu net bir şekilde insanlara gösterirken aynı zamanda kendisine de kurumsal bir kimlik oluşturmuş olacak.
Facebook’un yeni logosu WhatsApp ve Instagram’da aşağıdaki gibi gözükecek:
Şirketin CMO’su Antonio Lucio; “Facebook’un ürünleri konusunda daha net olmak için şirketimizin logosunu yeniliyoruz. Yeni bir şirket logosu ürettik ancak Facebook uygulaması kendi markasını koruyacak.” dedi.
Japonya farkını yine ortaya koydu, Microsoft Japonya verimliliği yüzde 40 artırdı