İçerik üreticilerine dikkat: Instagram Reels kısmı için önemli gelişme!

0
564 Okunma

Popüler sosyal medya uygulaması son günlerde getireceği iki büyük güncelleme ile adından söz ettiriyor. Gönderi sabitleme özelliğini test etmeye başlayan popüler uygulamanın yeni hamlesi içerik üreticilerini yakından ilgilendiriyor. Profil ızgarasını aktif olarak düzenleme özelliğinin yanında gelecek bu yeni özellik Reels kısmını nasıl etkileyecek? İşte detaylar…

Instagram’a rakip mi geliyor? Rusların Instagram’ı Grustnogram

Instagram Reels kısmında büyük değişiklik geliyor

Yayınlanan raporlara göre, Instagram reels kısmı için içerik oluşturucuların platformdaki diğer videolardan biçimler ödünç alarak “Makaralar” oluşturmasına olanak tanıyan “Şablonlar” adlı yeni bir özelliği test ediyor. Bu özellik , içerik oluşturucuların kendi içeriklerini önceden hazırlanmış bir diziye bırakmalarına olanak tanıyan TikTok’un kendi şablonlar aracına biraz benziyor.

Mühendis Alessandro Paluzzi , Ocak ayında Templates’in erken bir sürümünü tespit ederken, pazarlama müdürü ve influencer Josephine Hill bu özelliği deneyimlemeye başladı bile . Hill tarafından Mart ayında yayınlanan bir ekran görüntüsünde, kullanıcıların kendi kliplerini önceden ayarlanmış çerçevelerle değiştirebilecekleri ve kendi seslerini ekleyebilecekleri görülüyor.

Bu, kullanıcıları Canva gibi sitelerden üçüncü taraf şablonları kullanmaktan veya belirli bir format elde etmek için çevrimiçi öğreticileri yakından takip etmek zorunda kalmaktan kurtarabilir gibi gözüküyor. Ancak henüz Meta tarafından test aşaması haricinde bir açıklama gelmedi.

Bir Meta sözcüsü yaptığı açıklamada, “Makaraları yaratmayı daha basit hale getirmek için her zaman yeni yollar üzerinde çalışıyoruz” dedi . “Başka bir makaradan mevcut bir Şablonu kullanarak makara oluşturma yeteneğinizi test ediyoruz.” Instagram ayrıca Insider’a özelliği şu anda küçük bir kullanıcı grubuyla test ettiğini söyledi.

Instagram Reels kısmına daha fazla içerik oluşturucuyu çekmeye çalışması ve en büyük sorunlarından birini ele almasıyla geliyor: TikTok gönderileri. Geçen yıl Instagram, TikTok filigranlarıyla Makaraları tanıtmayı bırakacağını söyledi ve bu haftanın başlarında Instagram CEO’su Adam Mosseri, platformun yeniden paylaşımları daha da zorlaştıracağını duyurdu . Şablonları karışıma eklemek, Makaralarda video oluşturmayı kolaylaştırabilir ve daha orijinal içerik oluşturulmasını teşvik edebilir.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz