Türkiye pazarına giriş yapan iRobot, ilk lansmanını gerçekleştirdi. Şirket, lansmanda hem dünyadaki faaliyetlerinden hem de Türkiye’deki hedeflerinden bahsetti. Robotik uzmanlığı konusunda 25 yıllık deneyime sahip olan iRobot, aynı zamanda yeni ürünlerini de tanıttı.
iRobot ürünleri tanıtıldı
Lansman toplantısında ilk olarak sahne alan iRobot EMEA Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Jean-Jacques Blanc, iRobot’un kuruluş hikayesini, dünyada geldikleri noktayı, başarılarını ve Türkiye pazarına sunduğu yeni ürünleri anlattı.
Blanc, tüketicilerin şehir yaşamında ev temizliğine vakit ayırmadığına dikkat çekti. Bütün evi kendi süpüren robot süpürgelere değinen yönetici, 2018 yılındaki büyümeyi sürdürdüklerini belirtti. Yönetici “2018’de 1.09 milyar dolar ciroya ulaşarak bugüne kadar 25 milyon robot süpürge sattık” dedi.
Blanc aynı zamadan iRobot Roomba robot süpürge ve robot paspas modellerini, Hepsiburada, Teknosa, MediaMarkt, Amazon Türkiye, Boyner, Süpürge Sepeti ve GelecekEvimde internet siteleri üzerinden Türk tüketicisi ile buluşturduklarını söyledi.
iRobot’un yeni ürünü Roomba i7+ da burada tanıtıldı. Bu robot süpürge otomatik kir boşaltma özelliğine sahip. . Hem şarj ünitesi hem de temizleme haznesi olarak kullanılan otomatik kir boşaltma sistemi Clean Base ile dikkat çeken robot süpürgenin tek kullanımlık kir poşeti 30 toz haznesi kadar kiri tutabilecek kapasiteye sahip.
Sahip olduğu Imprint Akıllı Haritalama navigasyon sistemi ile birlikte engelleri aşabilen robot, ayrıca tüm evi tanıyabiliyor.
Şirketin piyasaya çıkmayı bekleyen iki yeni ürünü daha bulunuyor. Bunlardan biri iRobot Roomba s9+ robot süpürge, diğeri ise Braava jet m6 Robot Paspas.
Robot süpürge ile Türk tüketiciler evlerinin dijital haritalarını oluşturup, saniyede 25 kere tarama potansiyeliyle temizlik yapabilecek. Robot paspas ise ıslak paspas modunda 1.000 fit kareye kadar kapsama alanı ile evdeki tüm yapışkan lekelerin üstesinden gelebilecek.