Sosyal medya yeni bir akım ile tüm dünyayı sallıyor. Kullanıcılar, “How it started, How it’s going” başlığı altında değişen durumlarla ilgili fotoğraflar ekleyerek paylaşım yapmaya devam ediyor. Moda devleri de bu sosyal medya akımından etkilendi ve mizah malzemesi haline geldi.
Moda devleri sosyal medya akımıyla mizah malzemesi oldu
Instagram’da 2014 yılında anonim iki kişi tarafından açılan “diet_prada” hesabı, moda alanında yaptığı yorumlarla yüzlerce takipçiye sahip. 2017 yılında moda uzmanları Tony Liu ve Lindsey Schuyler olduğu belirtilen diet_prada’nın, yaptığı paylaşımlarla oldukça fazla bir kitleyi etkileme gücü var. Instagram hesabının şu anda tam 2.3 milyon takipçisi var ve bu takipçiler arasında dünyaca ünlü isimler de bulunuyor.
https://www.instagram.com/p/CGiOJQQnD82/
Ünlü Instagram hesabının saatler önce yaptığı bir paylaşımda moda devi olan Givenchy, Dior, Prada, Balenciaga, Celine, Balmain ve Alexander McQueen markalarının geçmişteki ve şimdiki halleri kıyaslandı. Yapılan kıyaslardan en dikkat çekeni ise hiç şüphesiz Givenchy oldu. Lüks Fransız markanın “How it started” (nasıl başladı) başlığındaki görselinde oyuncu ve moda ikonu Audrey Hepburn üzerinde zarif bir elbise bulunuyor. Ancak “How it’s going” (nasıl gidiyor) başlığı altındaki görsele baktığımızda son derece kötü bir görüntü var. Görselde parmakları üçe ayıran ve çorapla giyilen turuncu bir parmak arası ayakkabı görüyoruz.
Yapılan bu paylaşıma Amerikalı moda tasarımcısı Marc Jacobs da “Bundan gerçekten keyif aldım” şeklinde bir yorum yaptı. Etkileşimi oldukça yüksek olan paylaşıma şu ana kadar 185 bin beğeni ve 3.804 yorum geldi.