TikTok, kısa videolarıyla hemen hemen herkesin dikkatini çekti ve uygulama, görünüşe göre kullanıcıların aylık bir ücret karşılığında reklamları deneyimden kaldırmasına izin verecek bir yol hazırlıyor.
TikTok, aylık 4,99 ABD doları tutarında yeni bir reklamsız aboneliği test ediyor
Android Authority’deki kişiler, TikTok’un Android uygulamasında, son derece popüler uygulamadaki reklamları kaldıracak yeni bir aylık aboneliğin temelini atmak için çalışmaların yapıldığını ortaya çıkardı. “Reklamsız” plan şu anda yalnızca test aşamasında, ancak TikTok henüz varlığını resmi olarak kabul etmedi.
Uygulamadaki bir açılır pencere (henüz geniş çapta gösterilmiyor) iki aşamayı şu şekilde açıklıyor.
Standart (Ücretsiz) – Reklamlarla birlikte TikTok’un keyfini ücretsiz çıkarın. Gösterilen reklamlar TikTok’taki etkinliğinize göre kişiselleştirilecektir. Ayrıca üçüncü taraflardan gelen verileri de kullanırız, ancak yalnızca cihazda izlemeyi etkinleştirdiyseniz.
Reklamsız (aylık 4,99 ABD doları) – TikTok’ta reklamsız bir deneyimin keyfini çıkarın.
Uygulamanın kodunda reklamsız plan bir test olarak anılıyor ve TikTok bunun “Reklamsız planı TikTok topluluğuyla test ettiğini” söylüyor.
Bu değişiklik, TikTok’u, YouTube Premium aboneliği kapsamında reklamsız kısa videolar da sunan YouTube ile ortak hale getirecek. Ancak Instagram Reels şu anda reklamsız bir seçenek sunmuyor.
The Verge’ın da belirttiği gibi TikTok , kullanıcıların doğrudan uygulamadan ve hatta ürünlerle doğrudan entegre olan videolardan ürün satın almasına olanak tanıyan “Shop”u da kısa süre önce başlattı.