Yaklaşık 13 yıl önce Telsimi satın alarak ülkemizde faaliyet göstermeye başlayan Vodafone, yeni logo ve sloganını tanıttı. Dünya çapında 36 ülkede hizmet veren şirketin yeni yüzü, yeni vizyonunun göstergesi olacak. Eskisine kıyasla yeni logo daha minimalist görünüyor.
Son yılların popüler tasarım anlayışı olan Flat tasarıma geçen Vodafone, yenilediği logosu ile yeni bir imaj çizmeyi hedefliyor. Vodafone’un yeni logosuna baktığımızda çok fazla değişikliğin olmadığını sadece eski logonun etrafındaki beyaz halkanın kaldırıldığını görüyoruz.
Hem slogan hem logo yenilendi
Sloganını ve görsel kimliğini yenileyen Vodafone, 2009 yılındaki “Power to you” sloganından bu yana ilk kez marka kimliğinde büyük bir değişime gitti. Şirketin “The future is exciting. Ready?” olarak belirlenen yeni sloganı, Türkiye’de “Gelecek heyecan verici. Hazır mısın?” şeklinde kullanılacak. Vodafone’un ikonik “logosu” ise yepyeni bir 2D tasarımla daha vurgulu bir biçimde kullanılacak.
Vodafone’un tarihindeki en geniş reklam kampanyası olan Hello isimli reklam filminin yapımını Ridley Scott üstlendi. Filmde insanlığın borazanla iletişiminden başlayıp, mektupla iletişime, ardından ev telefonları ile konuşmasına ve sonrasında gümüz teknolojisine geçişi gösteriliyor. Drone, akıllı ev, akıllı saat ve robotun ardından gelecekte kullanılması beklenen hologram teknolojisi gösteriliyor.