LEGO, çocukların yaratıcılığını ve müzik tutkusunu geliştirmek için Universal Music Group ile işbirliğine gitti. Bu işbirliği ile; çocukların güvenli bir ortamda müzik videolarını yönetmelerine, üretmelerine ve paylaşmalarına olanak tanıyan LEGO VIDIYO’yu hayata geçirdi.
Fiziksel ve dijital oyun dünyasını bir arada sunan LEGO VIDIYO
Fiziksel ve dijital oyun dünyasını bir arada sunan platform, hem çocukların birbirileriyle duygusal ve yaratıcı bir şekilde bağlantı kurma becerilerini artırmayı hem de oyun ve müziği bir arada deneyimleme fırsatı sağlamayı amaçlıyor. Kendi müzik video prodüksiyonlarının sorumluluğunu üstlenen çocuklar, hem müziği keşfediyor hem de sürükleyici ve güvenli bir sosyal deneyim yoluyla müziğe olan tutkuları artırıyor.
7-10 yaş arası çocuklara yönelik olarak geliştirilen platformda, tanınmış birçok sanatçıya ait şarkılar bulunuyor. Ayrıca şunu da belirtelim, uygulama akışına yüklenen tüm içerikler dışarıdan denetlenebiliyor. Böylelikle ebeveynler, çocuklarının yaratıcılıklarını güvenli bir şekilde serbest bıraktığından emin oluyor.
Platform, “BeatBits” isimli yeni özel efekti de kapsıyor. LEGO VIDIYO, ilk ürünlerini 1 Mart’tan itibaren dünyanın birçok ülkesinde satışa sunmayı planlıyor.