YouTube, Premium üyelerine yeni bir özellikle geliyor!

0
1.253 Okunma
YouTube İleri Atla Özelliği

YouTube yeni özelliği olan ileri atla özelliği diğer bir adıyla “Jump Ahead”, platformdaki kullanıcı deneyimini daha da geliştirmek için yapay zekâ ile desteklenen bir atlayış özelliği sunuyor. Bu yenilik, özellikle belli üyeleri için artık erişilebilir durumda ve bir dizi özel avantajı da beraberinde getiriyor. İşte YouTube’un sunduğu özellik hakkındaki detaylar…

YouTube ileri atla özelliği neler sunuyor, kimler faydalanabilir ve hangi işletim sistemleri için geçerli?

İleri atla özelliği orijinal tabiriyle “Jump Ahead”, izleyicilerin genellikle atlamak istedikleri video bölümlerine kolayca ulaşmalarını sağlamak amacıyla üretilen bir özelliktir. Yapay zekâ algoritmaları, kullanıcı verileriyle birleştirilerek, bir videonun en ilgi çekici veya önemli kısımlarını belirleyip öne çıkaracak. Böylece, izleyiciler istedikleri içeriğe daha hızlı ve kolay bir şekilde erişmiş olacaklar.

YouTube İleri Atla Özelliği

Mart ayında başlayan test aşamasından sonra, ABD’deki YouTube Premium üyeleri artık bu özelliği daha geniş çapta kullanabiliyorlar. Ancak şu an için “Jump Ahead” yalnızca YouTube Android uygulamasında mevcut ve sadece belirli İngilizce videolar için geçerli.

YouTube’un bu yeni özelliği, Premium abonelerinin kullanımına sunulmakla kalmıyor, aynı zamanda deneyimlemeleri için bir süre sınırlı bir fırsat sunuyor. Deneme süreci 1 Haziran’a kadar devam edecek. Sonrasında ise YouTube, bu özelliği Premium aboneliğin bir parçası hâline getirerek resmî olarak sunacak ve denemeyi daha da genişletecek.

Katılımcılar, bu yeniliği test etmek için “youtube.com/new” adresine giderek deneyebilirler. Deneme aşamasında, uygun bir videoda ileri atlamak için iki kez dokunarak “İleri Atla” düğmesini kullanabilirler. Ancak YouTube, henüz tüm videoların bu özelliği desteklemediğini belirtiyor. Bu nedenle özelliğin kullanılabilirliği videonun içeriğine bağlı olabilir.

YouTube İleri Atla Özelliği

Bu yeni özellik, YouTube’un izleyicilerine daha da özelleştirilmiş ve etkili bir deneyim sunma yolundaki çabalarının bir parçası olarak değerlendiriliyor. Yapay zekâ teknolojisinin kullanımı, izleyicilerin içerik tüketme alışkanlıklarını daha iyi anlamalarına ve istedikleri içeriğe daha hızlı erişmelerine yardımcı olurken, YouTube platformunun rekabet gücünü de arttırdığı görülüyor.

Peki siz YouTube’un sunmuş olduğu bu yenilik hakkında neler düşünüyorsunuz? Ülkemizdeki platform için de gelmesini ister misin? Görüşlerinizi aşağıda bulunan yorumlar kısmında belirtebilirsiniz…

Göz atmak isteyeceğiniz bir diğer haberimiz:

YouTube reklam engelleme stratejisinde yeni önlem!

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz