Uluslararası güzellik markalarından biri olan Avon, dijital yönünü kuvvetlendirmek için yeni atılımlar yapıyor. Yeni bir İçerik Stüdyosu oluşturan Avon, bu sayede ürünlerinin online satışlarını artırmayı hedefliyor. Dijital dünyada daha etkili bir varlık sürdürmek isteyen Avon bunun için MediaMonks isimli bir dijital ajans ile anlaştı.
Avon İçerik Stüdyosu, markanın her bir yerel pazardaki müşteri ihtiyacını karşılayacak şekilde yılda 12 binden fazla içerik üretecek. Yeni içerik oluşturma merkezi farklı ülke pazarlarına hitap edeceği için birden fazla dil seçeneğine sahip olacak. Avon yeni içerikleri sayesinde potansiyel müşterileri ile daha etkili bir iletişim kurabilecek. Bu sayede çevrimiçi satışların artacağı öngörülüyor.
İçerik Stüdyosu, mart ayında Brezilya, İngiltere, Meksika ve Rusya ile başlayacak. MediaMonks, Avon için haftalık olarak yayınlanan ve video, gif ve oyun içeriği içeren bir ekosistem yaratacak.