Elon Musk için kötü haber: X reklamverenleri harcamaları azaltacak

0
170 Okunma

Elon Musk, Twitter’ı satın aldıktan sonra platformu baştan sona değiştirerek X yaptı. X hem özellikler hem arayüz hem de içerik kontrolleri bakımından Twitter’dan oldukça farklı bir platform haline geldi. Söz konusu değişiklikler, reklamlara da yansıdı. Bugün ortaya çıkan bir rapora göre Elon Musk’ın yaptığı değişikliklerden sonra X’te reklamcılık geriledi. Bu nedenle de reklamverenler, gelecek yıl harcamalarını azaltacak. Haberin detaylarına hep birlikte göz atalım.

Elon Musk, X için reklamverenlerle anlaşamıyor

Elon Musk, Twitter’ı satın aldıktan sonra şirkette ve sosyal medya platformunda birçok değişiklik yaptı. Bu değişiklikler arasında sosyal medya platformunun arayüzünün değişmesinden içerik kontrollerine kadar her şey var.

Bu değişiklikler, kullanıcıyı platformdan uzaklaştırıyor. Sonucunda da reklamlardan da istenildiği gibi verim alınamıyor.  Olumsuzlukların yanında bir de Elon Musk’ın reklamverenlere karşı yaptığı nefret paylaşımları da güveni oldukça sarsıyor.

Elon Musk, X için iki yıl aradan sonra personel alacak

Tüm bu nedenlerden ötürü de reklamverenler, X’i artık güvenli bulmuyor. Hatta Kantar’ın yaptığı bir araştırmaya göre X’e reklamverenlerin dörtte biri gelecek yıl harcamalarını azaltmayı planlıyor. Araştırmanın ortaya çıkmasından sonra X’ten bir açıklama gelmedi. Reklamverenlerin X için harcamalarını azaltması ya da geri çekilmesinden sonra Elon Musk ‘ın nasıl bir yol izleyeceği merak ediliyor.

Siz okuyucularımız bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi Yorumlar kısmında belirtebilirsiniz.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz