Kahvaltı, mutfak, temizlik, kişisel bakım ve diğer ev aletleri kategorilerinde 100’ü aşkın ürün çeşidi ile faaliyet gösteren King Ev Aletleri, bu kez yenilikçi bir ürün değil; eğlenceli bir oyun ile karşımızda. “#KingGrillMax ile tost yapma keyfini küçük bir oyunla yaşamak ister misin?” sorusuyla takipçilerini Instagram Stories’e yönlendiren marka, GrillMax tost makinesinin kullanımına eğlenceli bir yorum getirdi.
Çoğu markanın henüz uygulamadığı Stories oyunlarına gösterilen ilgi gittikçe artıyor. King Ev Aletleri, kendi oyunlarında bir market poşeti içerisindeki malzemeleri yönlendirme vererek kullanıcılara çıkarttırıyor. Malzemeleri sırasıyla dokunarak tostun içine ekleyen kullanıcılar, GrillMax ile tostlarını yapıyorlar.
Bu oyun ile takipçilerinden yoğun ilgi gören marka, izlenme sayısını 2 kat artırmayı başardı bile. Çalışma, BAL Agency’nin imzasını taşıyor. Stories’i izleyen kullanıcıların yarısından çoğunun oyunu sonuna kadar oynadığı verisine ulaşan King Ev Aletleri, aldığı etkileşimden oldukça memnun. Siz de oyunu oynamak isterseniz, markanın Instagram hesabına aşağıdaki link üzerinden ulaşabilirsiniz.
www.instagram.com/kingevaletleri