L’Oréal teknoloji liderliğine göz dikti!

0
289 Okunma

Dünyaca ünlü güzellik markası L’Oréal, değişen trendlere ayak uydurmak için çalışmalar yapıyor. Teknoloji tarafında önemli geliştirmeler yapan şirket ilerleyen yıllarda teknoloji sektörünün lider isimlerinden biri olmak istiyor. 

Güzellik günümüzde dijital platformlarda gelişen aynı zamanda görsel açıdan paylaşılabilir bir sektörü. Online ilginin en fazla olduğu sektörlerden biri olan güzelliğe olan ilgi tüm dünyada da her geçen gün artıyor. Güzellik ürünlerine erişimin sınırlı olduğu ülkeler bile e-ticaret ile hemen hemen her istediğini elde edebiliyor. Dünyanın en uzak köşelerindeki tüketiciler de birbirinden farklı güzellik ürünlerini dijital dünya sayesinde evine getirebiliyor.

Tüm bu gelişmeleri yakından takip eden L’Oréal de dijital dönüşüne başlamış durumda. Şirket dijital büyümesini hızlandırmak için çalışmalara yapıyor. Artırılmış gerçekliğin kullanıldığı Modiface ve tam zamanlı eğitim sunan L’OréalAccess şirketin dijital geliştirmeleri arasında.

Konu ile ilgili L’Oréal CEO’su Jean-Paul Agon ise şu açıklamalarda bulundu: “Algoritmaların dünyasında daha büyük olan her zaman için daha iyi. Pazar hareketleniyor. Dijitalleşme sayesinde güzellik ve teknoloji gerçekten mükemmel bir uyum oluşturuyor. Dijital tüketicilerle bağlantı kurma gücümüzü artırıyor. Bugün web sitemizi 1 milyardan fazla tüketici takip ediyor. Bu yüzden teknoloji dünyasının liderlerinden biri olma konusunda kesinlikle kararlıyız.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz