Lüks moda devi Burberry, genelde oyun yayınlarıyla tanıdığımız Twitch‘te canlı moda şovunu gerçekleştirecek. Platform üzerinden canlı şovunu gerçekleştirecek olan ilk moda devi Burberry olacak.
Burberry Twitch’te şov yapacak ilk moda markası olacak
Amazon‘un sahibi olduğu Twitch, dünyanın en büyük canlı yayın platformu. Platform daha çok oyun videoları ve e-spor yarışmaları gibi ilgi alanlarına yönelik etkinlikler yayınlıyor. Ancak bu sefer farklı bir içerikle karşımızda bunun dışında Burberry, platformda bir gösteri yayınlayacağını duyuran ilk lüks moda evi oldu.
Dünya genelinde 400’den fazla mağazası bulunan İngiliz moda evi, 17 Eylül Pazartesi günü yaptığı duyuruda İlkbahar/Yaz 2021 şovunu Twitch platformunda yayınlayacağını açıkladı. Şova hiçbir davetli katılmayacak, sadece çevrim içi olarak izlenebilecek.
Çoğu moda devi lüks marka defilelerini ertelerken, bazı markaların şovları ise sınırlı sayıda kişinin katılımıyla gerçekleşti. Bunların yanında Burberry ise şovunu çok farklı şekilde hayata geçirecek.
Burberry’nin yenilenen logosu
Riccardo Tisci yönetimindeki Burberry’nin hem logosu hem de monogramı geçtiğimiz yıl yenilendi. Thomas Burberry’ye adanmış markanın yeni monogram deseni de oldukça enerjik ve renkli.
Bu iki grafik tasarımı hayata geçiren kişi ise Peter Saville. Dünyanın en önemli grafik tasarımcılarından biri olarak kabul edilen Peter Saville, en son Raf Simons’un yönetimi altına geçen Calvin Klein’in şu andaki logosunu tasarlamıştı. Ayrıca Jil Sanders ve Yohji Yamamato gibi isimlerle de çalışmış bir isim.