Yeni BioShock oyunu, serinin hayranlarını heyecanlandıracak gelişmeler sunuyor. Take-Two CEO’su Strauss Zelnick, projenin “harika bir yolda” olduğunu ve oyunun seriyi bir sonraki seviyeye taşıma potansiyeline sahip olduğunu belirtti. Bu güvenin temelinde ise Cloud Chamber stüdyosunun başına getirilen Rod Fergusson yatıyor. Fergusson, BioShock Infinite başta olmak üzere Gears of War ve Diablo gibi büyük projelerde tecrübe kazanmış bir isim olarak dikkat çekiyor ve Zelnick, onun oyunun geliştirilmesine odaklanmasını sağlayacağına inanıyor.
Yeni BioShock oyunu, seriyi bir sonraki seviyeye taşıyacak
Cloud Chamber, başlangıçta bazı zorluklar yaşamış; proje 2023’te yeniden başlatılmış ve 2025 Ağustos’unda yaklaşık 80 çalışanın etkilendiği bir işten çıkarma dalgası yaşanmıştı. Bu nedenle yeni BioShock’un çıkış tarihi 2027’nin ikinci yarısına ertelendi. Ancak Ken Levine’in Ghost Story Games’te geliştirdiği Judas oyunu, yeni BioShock öncesinde oyuncularla buluşacak. Ayrıca, Açlık Oyunları yönetmeni Francis Lawrence’ın yöneteceği bir BioShock Netflix uyarlaması da geliştirme aşamasında.

Özetle, yeni BioShock oyunu hem tecrübeli bir liderin yönetiminde hem de seriye sadık kalmayı hedefleyen bir vizyonla ilerliyor. Çıkışı biraz zaman alsa da, serinin geleceği için heyecan verici bir dönem kapıda.
Yeni oyunun, önceki serilerden farklı olarak oyuncuya daha derin bir hikâye deneyimi ve gelişmiş etkileşimli ortamlar sunması bekleniyor. Cloud Chamber, teknolojik olarak daha güçlü bir motor kullanarak grafik ve fizik detaylarını bir üst seviyeye taşımayı hedefliyor. Ayrıca yapay zekâ tabanlı düşman davranışları ve karakter etkileşimleri, oyunculara daha dinamik ve sürükleyici bir deneyim yaşatacak şekilde tasarlanıyor. Bu özellikler, BioShock’un karanlık atmosferini korurken, seriye taze bir soluk getirecek gibi görünüyor.


















