Kısa video formatı pazarına hakim olduktan ve Meta’yı tedirgin ettikten sonra, TikTok’un ana şirketi ByteDance, şimdi ‘TikTok Müzik ‘i piyasaya sürerek ve Spotify, Apple Müzik ve dünya çapındaki oyuncuları tehdit ederek müzik akışı pazarını izliyor. dinlenme. Şirket, “TikTok Müzik” için ABD Patent ve Ticari Marka Ofisi’ne ticari marka başvurusunda bulundu.
ByteDance yakında ‘TikTok Müzik’i başlatmayı planlıyor
Başvuru, diğer özelliklerin yanı sıra “çevrimiçi indirilemeyen videolar, indirilemeyen ses, müzik, şarkı, şarkı sözü ve çevrimiçi müzik videolarının mobil cihaz üzerinden sunumunu içeren hareketsiz ve hareketli görüntüler sağlamak” için dosyalandı. TikTok hizmeti ayrıca önceden kaydedilmiş müzikler, müzik alanında bilgiler ve müzikle ilgili yorumlar ve makaleler sunacak.
TikTok Müzik, kullanıcıların çalma listelerini, şarkı sözlerini, alıntılarını satın alma, çalma, paylaşma, indirme, müzik, şarkı, albüm, şarkı sözü, alıntı yapma, oluşturma, önerme, paylaşma, çalma listelerinin kapağı olarak fotoğraf çekme, düzenleme ve yükleme, yorum yapmalarını sağlayacak.
TikTok Müzik ayrıca kullanıcıların “eğlence, moda, spor ve güncel olaylar alanında sesli ve görüntülü etkileşimli medya programlarını canlı olarak yayınlamasını” sağlayacak. ByteDance, Amazon Prime Music, Gaana, JioSaavn, Wynk ve diğerleri gibi oyuncuları almayı hedeflediği Hindistan da dahil olmak üzere birçok ülkede Resso adında bir müzik akışı hizmeti işletmektedir.
En son veri firması SensorTower’a göre Resso, bu yıl Ocak-Mayıs ayları arasında App Store ve Google Play’den 42,3 milyon indirme gördü. Diğer müzik uygulamalarından farklı olarak Resso, kullanıcıların şarkılar hakkında yorum yapmasına, TikTok tipi video klipler ve gifler oluşturmasına olanak tanır.
Bytedance’tan Resso, TikTok’a benzer bir sonraki büyük gişe rekortmeni olma potansiyeli ile müzik akışına yepyeni bir dönüş getiriyor. TikTok, SoundOn adlı kendi müzik pazarlama ve dağıtım platformunu zaten başlattı.