Spotify sanatçılar için yeni müzik önerileri özelliği ekliyor

0
285 Okunma

Spotify’ın sanatçılara iyi haberleri var. Vitrin adını verdiği yeni bir tanıtım aracı sunuyor. Bir Vitrin reklamını yayınladığınızda, kullanıcıların ana sayfalarında veya ana ekranlarında Beğenebilirsiniz banner’ı olarak görünür. Spotify, bu özelliğin yalnızca yeni müzikler için değil, dinleyicilerin yeni çıkanların derin kesintileri ve daha geniş bağlamı hakkında bilgi sahibi olmasını sağlamak için de kullanılmasını öneriyor. 

Vitrin, sanatçıların en yeni müziklerini  bir ücret karşılığında Spotify Ana sayfasına almalarını sağlar

Vitrin kısmen daha önce yayınladığınız müziği tanıtmak için tasarlanmıştır. Örneğin, dinleyicilerin mevcut sürümlerinizden haberdar olmasını ve yakında çıkacak olan yayınlarınız konusunda onları heyecanlandırmasını sağlamak için yeni bir EP sürümüne hazırlanırken Showcase’i kullanabilirsiniz. Veya yeni müzik çalma listelerinden çıkarıldığında insanların yeni çıkan bir şarkıyla ilgilenmesini sağlamak için bunu kullanabilirsiniz.

Bu özellik, daha önce duyurulmuş olan, önceki dinleyicileri hedefleyen yeni şarkılar için tam ekran bir reklam olan Marquee ve sanatçıların ve ekiplerinin Spotify’ın algoritmalarında belirli şarkılara öncelik vermesini sağlayan bir Keşif Modu aracının da aralarında bulunduğu daha geniş bir sanatçı araçları paketinin bir parçasıdır. Spotify ayrıca konser biletleri ve ürünleri satmaya yardımcı olacak araçlar da ekledi.

En iyi müzik akışı hizmetlerine ilişkin çoğu çevrimiçi reklam gibi , Showcase de bütçesi geniş olan sanatçılara veya daha büyük olasılıkla plak şirketlerine ve yönetimlerine yöneliktir. Tıklama başına maliyet esasına göre ücretlendirildiğinden, yalnızca sonuçlar için ödeme yaparsınız ve sistem, reklamlarınızı son 28 gün içinde yayını zaten izlemiş olan kişilere göstermez. 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz