Facebook Messenger ile işletmeler daha hızlı iletişim kuruyor!

0
392 Okunma

İşletmelerin, müşterileri ile daha hızlı ve sağlıklı iletişim kurabilmeleri için Google çeşitli mesajlaşma yazılımları geliştiriyor. Fakat bu alanda başarı yakalamak isteyen tek kurum Google değil. Facebook Messenger özelliğini genişleterek müşteri hizmetlerinde hem işletmelerin hem de müşterilerin lehine gelişmeler yapmaya devam ediyor.

Facebook Messenger, 2016 yılından beri anlık cevap özelliğini kullanıyor. Bireysel ve kurumsal hesapları bünyesinde barındıran Facebook, görüldüğü gibi sadece bir sosyal medya kanalı değil. Topladığı veriler ve geri bildirimler ile her geçen gün yeni özelliklerin kazanmaya devam ediyor. Aradığımız birçok şeye Facebook üzerinden kolaylıkla ulaşabiliyoruz. Tüm bu özellikler ile Facebook sayesinde ilgilendiğimiz her hangi bir kuruma ait adres, iletişim veya fotoğrafları tek bir sayfa üzerinden görebiliyor. Bu durum hem müşterileri hem de işletme sahiplerini Facebook kullanmaya teşvik ediyor.

Müşterilerle iletişiminizde Facebook Messenger kullanın!

facebook messenger

İşletmeler, müşterileri ile daha iyi iletişim kurabilmek için uzun zamandır Facebook Messenger kullanıyorlar. Facebook bu alandaki ilgiyi fark etti ve hem işletmeler hemde müşteriler için Messenger uygulamasını geliştiriyor. Daha fazla dilde otomasyon, video ve fotoğraf paylaşımlarında kolaylıklar ve anlık mesajı hızlandıracak çeşitli özellikler ekliyor. Geçtiğimiz seneler de geliştirmeye başladığı Messenger için özellikler her gün artmaya devam ediyor.

İşletme sahibiyseniz, e-ticaret veya hizmet satıyorsanız hem potansiyel müşterilerinizi kazanmak hem de müşteri kitlenizi elinizde tutmak için iletişim ağlarını en iyi şekilde kullanmalısınız. Bu alanda en hızlı ve aktif platform olan Facebook Messenger özelliğini mutlaka kullanın.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz