Bir zamanların çok fazla kullanılan uygulaması Snapchat’in CEO’su Evan Spiegel, TikTok hayranı çıktı. Facebook’un uygulamayı satın alamadığı için Snapchat’in hikaye özelliğini Instagram’a kopyalamasının ardından Snapchat ciddi değer kaybetmişti. Şimdilerde sosyal medya devi eski güzel günlerine dönmek için ciddi çaba sarfediyor.
Ayrıca kısa formlu video uygulaması olan TikTok’un, Messenger, WhatsApp veya WeChat gibi sohbet platformları hariç Instagram’ı dünyanın üçüncü büyük sosyal medya uygulaması olarak tahttan indirme potansiyeline sahip olduğunu düşünüyor.
Bir sohbet sırasında bir izleyicinin sorduğu TikTok sorusu üzerine Spiegel, “TikTok’u seviyorum; Ben büyük bir hayranıyım, ”dedi. Daha sonra “Özgün yapısındaki sosyal medya gerçekten statü, kim olduğunuzu temsil etmek, insanlara iyi olduğunuzu göstermek, beğeniler ve yorumlar almak, bu tür şeyler hakkında.” şeklinde konuşmasına devam etti.
Snapchat’in CEO’su TikTok için ümitli
Spiegel, kullanıcıların sosyal statüden ziyade yetenek göstermek için TikTok’ta içerik oluşturduğunu söyledi. “Birkaç saatini yeni bir dans öğrenmek ya da bir hikaye anlatmak için komik ve yaratıcı bir yol düşünen insanlar ve diğer insanları eğlendirmek için gerçekten medya yapıyorlar” dedi. Spiegel bunun Instagram’ı geçmenin anahtarı olabileceğini düşünüyor. “Bence bu kesinlikle mümkün çünkü bu yetenek tabanlı içerik genellikle durum tabanlı içerikten daha ilginç.”
TikTok, 2019’da en çok indirilen sosyal medya uygulamaları listesinde çok yeni bir uygulama olmasına rağmen ilk 10’da yer aldı. Spiegel’in Snapchat’i, 2019 kapanışında günlük 210 milyon aktif kullanıcıya sahipti.
Teknoloji alanında on başarılı kadından liderlik tavsiyeleri