Warmhaus tarafından düzenlenen basın toplantısıyla hem 2019 yılı değerlendirildi hem de 2020 yılına dair öngörüler paylaştı. Aynı zamanda Warmhaus Minerwa isimli kombi modeli ve RecoWA isimli akıllı oda termostatı tanıtıldı.
Toplantıda açılış konuşmasını Warmhaus Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Çelik yaptı. Warmhaus Genel Müdürü M. Kağan Turan ise yeni modelin ve teknolojinin tanıtımını gerçekleştirdi.
Warmhaus Minerwa ve RevoWA sahnede
Yerli Üretim logolu Warmhaus Minerwa, 0,058 metreküplük hacmi, 38 cm eni, 59,5 cm boyu ve 26 cm derinliği ile dikkat çekiyor. Küçük boyutları ile mutfakların bir tamamlayıcısı gibi görünen kombinin, siyah, beyaz ve antrasit olmak üzere üç farklı renk alternatifi de bulunuyor.
Elektronik Gaz Adaptif özelliğini kullanan kombi, bu saede ideal hava gaz oranını ayarlayabiliyor.
Tamamen dokunmatik bir panele sahip olan 25,5 kilogram ağırlığındaki kombinin, Red Dot 2019 tasarım ödülü almış olduğunun da altını çizelim.
Kombi ile birlikte RecoWA isimli akıllı oda termostatı da tanıtıldı. Warmhaus Ar-Ge ekibi tarafından geliştirilen ve yazılımı yapılan termostat, cep telefonu ya da bir tablet ile kombiyi kontrol etmeyi sağlıyor.
Çoklu kullanıcı seçeneğine sahip olan termostata, biri ana kullanıcı olmak üzere dört farklı kullanıcı kayıt edilebiliyor. Böylece evin her bireyi uzaktan da kombiye müdahale edebiliyor.
RecoWa’nın tüketicilere sunduğu diğer bir kullanım kolaylığı ise mobil uygulamada ve termostat ekranında kombi hata durumlarını anında gösteriyor olması.
İlerleyen dönemde Warmhaus bu uygulamayı geliştirmek için çalışmalarını sürdürüyor. İlerleyen aşamada uygulama, arıza gibi konularda da kullanıcılara yardımcı olacak. Aynı zamanda kullanıcıların kullanım alışkanlıklarına göre bazı önerilerde bulunacak. Bu da doğrudan yakıt tasarrufu odaklı olacak. Dolayısıyla, Warmhaus‘un yapay zeka ve nesnelerin interneti gibi teknolojilere adım attığını söyleyebiliriz.
Toplantıda konuşan Cihan Çelik, 2019 yılını 370 milyon TL’lik ciro ile tamamlayacaklarını belirtti. Bu cironun yüzde 60’ı, yapılan açıklamaya göre, ihracattan geliyor.
2020’de ise hedef 500 milyon TL’lik ciro. 2023 yılına gelindiğinde ise beklentiler 1 milyar TL’lik ciroya ulaşılacağı yönünde.
Farklı uygulamalar, farklı talepler
Warmhaus’un hem App Store hem de Google Play Store’da farklı uygulamaları bulunuyor. Warmhaus Tüketici isimli uygulama, doğrudan Warmhaus kullanıcılarının birçok talebine yanıt vermek için tasarlanmış durumda. Verilen istatistiklere göre oluşturulan servis taleplerinin yüzde 40’ı artık mobil uygulama üzerinden yapılıyor. 2020’de ise hedef bu oranı yüzde 90’a çıkarmak.
Aynı zamanda Warmhaus Tüketici uygulaması, basit arızalara da çözüm bulacak şekilde tasarlanmış.
Warmhaus Partner uygulaması ise doğrudan bir sadakat uygulaması olarak tanımlanabilir.
Bir de Warmhaus Servis uygulaması bulunuyor. Bu uygulama da müşteri taleplerini doğrudan en yakın servise iletiyor.
Uygulamaları indirmek için isimlerini sizin için uygun olan uygulama marketinde arayabilirsiniz.