Sosyal medya platformu Snapchat, dünyaca ünlü markalarla çalışmaya devam ediyor. Platform bu kez kullanıcıların MAC Cosmetics ürünlerini sanal olarak deneyip uygulama üzerinden satın almalarına olanak sağlayacak.
AR aracılığıyla MAC ürünleri satın alınabilecek
Snapchat alışverişe yönlendiren AR filtrelerini içerik üreticilerle buluşturmaya devam ediyor. Her gün 70 milyondan fazla kullanıcı Snapchat’te AR filtreleri kullanarak ortalama 3 dakika geçiriyor. Bunun üzerine markalar, platform ile işbirliği yaparak kişiselleştirilmiş artırılmış gerçeklik lensleri üzerinden ürün satışı yapıyor.
Platformda yer alan AR lensleri, kullanıcıların 20 farklı MAC Cosmetics dudak ve göz ürünlerini denemek için dört lens arasından seçim yapmasına olanak sağlamakta. Şirket bu ortaklığı şu sözlerle değerlendiriyor:
“Artırılmış gerçeklik, sanal bir ortamda neye benzediklerini görmek için gerçek hayattaki ürünlerin dijital versiyonlarını denemenizi sağlar. Bu deneme, ürün üzerinde düşünmek ve satın almak için bir yardımcı program olarak kullanılabilir, böylece milyonlarca insan bir mağazaya gitmek zorunda kalmadan beğenebilecekleri belirli ürünleri satın alabilir.”