17 Nisan Cumartesi 2021

Christian Dior ve Snapchat’ten işbirliği


Christian Dior, farkındalık ve heyecan uyandırmak için Snapchat ile işbirliğine gitti. Dior, insanların AR aracılığıyla, altı çift B27 spor ayakkabı denemesine sanal olarak izin veren bir Snapchat lensi yayınladı.

Christian Dior ve Snapchat’ten sanal deneyim

Geçtiğimiz yıl Snapchat, lensler sekmesine kendi marka profillerini ekleyerek; markalı AR lensleri sunmayı kolay ve açık hale getirmişti. Bu özelliği kullanan ilk markalardan biri olan Christian Dior; müşterilerinin ayakkabıları sanal olarak deneyebilmelerine imkan sağlayan Snapchat lensi yayınladı. Yayınlanan bu lens ile altı farklı B27 spor ayakkabısını sanal olarak deneyebilirsiniz. Üstelik denediğiniz ayakkabıları beğendiğiniz takdirde doğrudan satın alabilirsiniz.

Marka, Snapchat kampanyasını bugüne kadarki en başarılı aktivasyonlarından biri olarak görüyor. Yapılan bu işbirliğinin ardından Dior’un; reklam harcamalarının getirisini neredeyse dört katına çıkardığı ve platformun Snapchat lenslerinin deneyimini altı kat arttırdığı ifade ediliyor. Son olarak Snapchat üzerinden B27 ayakkabıları denemek için buraya tıklayabilirsiniz.

YAZAR: Merve Sağır

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Netflix çocuk profillerini yeniden tasarlıyor

Dünyada 150 milyondan fazla kullanıcısı olan ve en çok tercih edilen film ve dizi izleme platformu Netflix, çocukların platformu daha …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir