Dünyanın en popüler uygularından olan TikTok, rakibi Twitter’dan esinlenerek başlattığı yeni özelliği test etmeye başladı. Bir süredir Twitter ile gündeme gelen Bahşiş kutusu; TikTok tarafında da test edilmeye başladı. Özellikle içerik üreticiler için faydalı olacak bahşiş butonu özelliğini kullanmak için bazı şartlar aranıyor.
TikTok Bahşiş butonu özelliği nedir? Nasıl kullanılır?
Sosyal medya platformlarında geçirdiğimiz vaktin uzamasındaki en büyük etken hiç şüphesiz içerik üreticiler. Platformların popülerliğini arttıran içerik üreticiler için her geçen gün yeni bir kolaylık daha geliyor. Daha fazla içerik ve kitleye ulaşmayı kolaylaştıran özelliklerin yanı sıra artık direk kazanç sağlamakta mümkün olacak. Sosyal medya kanalları artık bahşiş özelliği ile isteyen hayranların, içerik üreticilerine direkt olarak destek olmasına imkan tanıyor.
TikTok uygulaması ile içerik üreticilere bahşiş başlığı altında katkıda bulunmanız mümkün olacak. Bu özellikten faydalanabilmek için bazı şartlar aranıyor. Onaylanmış hesap olmak, 100 bin üzeri aboneye ulaşmak ve yaş limitine ulaşmış olmak. Bu üç şartı yerine getirdiğiniz taktirde kullanıcılardan bahşiş toplayabileceksiniz. Ayrıca bahşiş veren kişiler için alt limit 1 dolar. Eğer isterseniz içerik üreticiden, destekte bulunduğunuzu da gizleyebiliyorsunuz. Bir diğer güzel haber ise TikTok’un bu ücretlerden herhangi bir katkısı olup olmayacağı ile ilgili. Söylenildiği kadarı ile TikTok bu bahşişlerden komisyon kesmeyecek.
Birçok kullanıcıyı etkileyecek olan bahşiş butonu özelliği henüz test aşamasında. Türkiye için aktif olamayan bu özelliği, ülkemizde kullanıma açılıp açılmayacağı ise netlik kazanmadı.