Google’dan çevrimiçi alışverişi iyileştirecek yenilik

0
280 Okunma

Teknoloji devi Google, Google Cloud tarafından desteklenen yeni Perakende Arama çözümüyle arama motoru teknolojisini perakendecilerin kullanımına sunuyor. İşte tanıtılan yeni platformun özellikleri…

Google Cloud, Perakende Arama’nın genel kullanıma sunulduğunu duyurdu

Google Cloud’un Perakende Araması, Google Cloud Discovery Solutions for Retail ürün paketinin bir parçası olarak perakendecilere kendi sitelerinde Google kalitesinde arama özellikleri sağlamayı amaçlıyor. Aramadan vazgeçme, perakendeciler için büyük bir sorun olarak görülüyor ve Perakende Arama, yerleşik Google arama teknolojilerine dayalı olarak alışveriş yapanların amacı ve bağlamı hakkında bir anlayış sunacak.

google-dan-cevrimici-alisverisi-iyilestirecek-yenilik-1

Google Perakende Arama platformunun öne çıkan bazı özellikleri:

  • Ürün dışı aramalar da dahil olmak üzere en geniş sorgulardan bile daha iyi sonuçlar elde etmek için gelişmiş sorgu anlayışı
  • Hızlı, ilgili ürün keşfi için ürün özelliklerini web sitesi içeriğiyle etkili bir şekilde eşleştirmek için  anlamsal arama 
  • Belirli iş hedeflerini karşılamak için kullanıcı etkileşiminden ve sıralama modellerinden yararlanan optimize edilmiş sonuçlar 
  • Perakendeci verilerinin güçlü erişim kontrolleriyle izole edilmesini sağlayan ve yalnızca kendi mülklerinde ilgili arama sonuçlarını sunmak için kullanılan son teknoloji güvenlik ve gizlilik uygulamaları

Google Cloud Grup Ürün Müdürü Srikanth Belwadi bir blog yazısında, “Aramanın büyük ölçüde anahtar kelimelere ve Boolean kurallarına dayandığı günlerden bu yana çok yol kat etmemize rağmen, alışveriş yapanlar hala aradıklarını bulmakta zorlanıyor” dedi.

Lowe’s Teknoloji, E-Ticaret Pazarlama ve Mağazacılıktan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Neelima Sharma ise yaptığı açıklamada, “Sınırlı müşteri sinyalleri ve hiçbir geçmiş veri olmaması nedeniyle, açıklayıcı uzun kuyruklu aramalar anlaşılması en zor sorgulardan bazılarıdır” dedi. “Müşterilerimize uzun kuyruklu aramalar için alakalı sonuçlar sağlamak için Google Cloud ile ortaklık kuruyoruz ve lansmanımızdan bu yana tıklama ve arama dönüşümünde bir artış ve ‘sonuç bulunamadı’ oranımızda bir düşüş gördük.” ifadesinde bulundu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz