Amazon makyaj markası ile rekabete katıldı

0
274 Okunma

2018 yılında Türkiye pazarına giriş yapan Amazon, e-ticaretin dünyadaki en güçlü ismi. 1994 yılında kitap satışıyla faaliyet göstermeye başlayan Amazon ilerleyen yıllarda elektronik eşyadan ev aksesuarına, mobilyadan bilgisayar yazılımına kadar birçok ürünün satıldığı devasa bir pazar yeri haline geldi. Farklı markaların ürünlerini satan Amazon yavaş yavaş kendi markalarını da geliştirmeye başladı. İlk olarak kendine ait moda markası Find’ı hayata geçiren şirket, şimdi de kendine ait makyaj markasını piyasaya sürdü. Amazon makyaj markası ismi de Find oldu.

Far paletlerinden maskaralara kadar birçok ürüne sahip olan markada her şey 20 doların altında fiyat etiketine sahip. Uygun fiyatlı ürünler tek başına değil, paket halinde de satın alınabiliyor. Örneğin Dudak Paketi içinde bir adet ruj ve dudak kalemi bulunuyor. Aynı şekilde Midnight Black Paketi’nde bir adet rimel ve siyah göz kalemi yer alıyor. Paket halinde satılan ürünler çok daha amaca yönelik olduğu için alıcılar tarafından tercih ediliyor.

Uygun fiyatlı ürünleri ile pazara giren Amazon’un bu alanda da oldukça başarılı olacağı belli. Ancak marka şimdilik yalnızca İngiltere’de faaliyet gösteriyor. 

Amazon makyaj markası hangi ürünleri satıyor?

Amazon’un yelpazesi tabiki yukarıda saydığımız paketlerle sınırlı değil. Ultra Nude Lip Paketi içinde biri parlak diğeri mat olmak üzere iki ruj bulunuyor. İstediğiniz gibi karıştırmak ve katmanlandırmak size kalmış. 

Ultra Nude Lip Paketi iki farklı rujla geliyor

Flash Blue Paketi ise renk sevenlere hitap ediyor. Bu pakette kobalt mavisi maskara, kobalt mavisi göz kalemi ile kombine ediliyor. 

Flash Blue Paketi renk sevenlere hitap ediyor

Pigment bakımından zengin olan Bon Voyage Eyeshadow Quad Palet no.3 paleti ise mükemmel göz makyajı için ideal. Aynı zamanlarda çantada yer kaplamayacak kadar kompakt boyutlarda olması da palet rekabetinde ürünün elini güçlendiriyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz