Instagram Ramazan ayında insanların iyilik ve yardımla ilgili kelimeleri daha fazla kullandığını açıkladı. Instagram Hikayeler yeni eklenen Ramazan filtreleriyle zenginleştirildi. #MonthofGood (#İyilikAyı) kampanyası kapsamında Instagram Hikayeler için iki yeni filtre sunuldu.
Instagram kamera efektleri yeni kampanya kapsamında zenginleştirildi. Konuyla ilgili açıklama yapan Instagram MENA ve Türkiye Stratejik Ortak Yöneticisi Samer Jamal açıklamasında Instagram verilerinden bahsetti. Verilere göre, Ramazan ayında insanlar Instagram’a yöneliyor. Bu dönemde iyilik ve yardımla ilgili kelimelerin kullanımı önemli derecede artıyor. Jamal açıklamasını şu şekilde sürdürdü, “İyilik büyük bir jest olmak zorunda değil. Hatta, küçük ve beklenmedik şeylerin birinin gününe etkisi çok büyük olabilir. Bu yüzden, Instagram’da insanların iyi niyetlerini ve kutlamalarını eğlenceli ve yaratıcı bir şekilde paylaşmalarını sağlayacak #MonthofGood (#İyilikAyı) kampanyamızı ve ilk Ramazan kamera efektimizi duyurmaktan mutluluk duyuyoruz”
Yeni eklenen Instagram kamera efektleri şimdilerde kullanılabiliyor. Bunun için ilk olarak Instagram Hikayeler kısmına girmek gerekiyor. Ardından filtreler kısmından Ramazan’a özel filtreyi bulmak mümkün. Filtrenin iki farklı alternatifi bulunuyor.