30 Temmuz Cuma 2021

Instagram Reels yeni bir özellik kazanıyor


TikTok videoları ile benzer özelliklere sahip Instagram Reels yeni bir özellik ile gündemde. Hikayeler ve akış kısmında görmeye alışık olduğumuz ve birçok ürüne erişmemizi sağlayan sponsorlu reklamlar; artık Reels için de geçerli olacak.

Instagram Reels artık sponsorlu içerik alabilecek

ınstagram reels reklam 1

Nisan ayında belli ülkelerde test edilen özellik zamanla daha geniş kitleye açıldı. Şimdi ise özelliği tüm kullanıcılara açıyor. İlk olarak Hikayeler kısmında yer alan bu özellik İçerik üreticiler kadar bazı kullanıcılar tarafından da beğeniliyor. Reklam özelliği sayesinde fenomen veya Influencerların önerilerine yukarı kaydırarak ulaşabiliyorduk. Aynı zaman da e-ticaret siteleri de bu özellikten faydalanıyor. Hikayeler kısmında bu özelliği kullanabilmek için belli bir takipçi sayısına ulaşmanız ve ilgi alanınıza göre reklam vermeniz gerekiyor. Reels üzerinden reklam vermek istediğinizde ise benzer şekilde kriterler sunuluyor. Sürükleyici ve tam ekran Reels’ler reklam içerikleri olarak kabul edilecek. Fakat Instagram henüz bunları ne sıklıkla ve nerelerde kullanıcılara göstereceğini açıklamıyor. Bu konuda ilk adımı atan markalar; BMW, Nestlé (Nespresso), Louis Vuitton, Netflix, Uber gibi büyük markalar oldu.

Sizi Influencer yapacak 5 fotoğraf editleme uygulaması

Sosyal medya platformlarının gelir kaynağı olarak görünen sponsorlu reklamlar artık hemen hemen tüm alanlarda kullanılıyor. Akış ve hikayede sürekli karşımıza çıkan reklamlardan sonra Reels tarafında da reklam görmek sizi mutlu eder mi ?

 

YAZAR: Ayşenur Sandıkçı

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Pinterest yeni özellikleriyle kullanıcılarına para kazandıracak

En çok kullanılan görsel paylaşma platformlarından birisi olan Pinterest, içerik oluşturucuların içeriklerinden para kazanmalarını sağlayacak …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir