8 Ağustos Cumartesi 2020

Instagram reklam gelirlerinde Youtube’u geçti!


instagram-reklam-gelirlerinde-youtube-u-gecti

En popüler fotoğraf odaklı sosyal paylaşım uygulaması Instagram, kendisinden daha eski olan Youtube’u 2019 yılında artırdığı reklam gelirlerinde geçti. Instagram’ın Facebook alt çizgisi için ne kadar önemli olduğu bilinen bir gerçek ama görünenden daha büyük bir uygulama olduğu anlaşılıyor. Instagram şaşırtıcı bir şekilde, geçen yılki teknoloji şirketinin reklam parasının dörtte birinden fazlasını oluşturan Facebook’un finansmanında önemli bir rol oynadı.

instagram-reklam-gelirlerinde-youtube-u-gecti-1

Youtube 2019 yılında reklam gelirlerinden 15,1 milyar dolar elde ederken Instagram tam 20 milyar dolar kazandı. Facebook, veriler hakkında yorum yapmayı reddetti. Şirket, Instagram’ın gelirini şu ana kadar dağıtmadı ve son olarak Instagram’da kullanıcı sayısını 2018’de bildirilen 1 milyarın üzerinde güncelledi. Aslında Instagram’ın bu kadar çok para kazanması tamamen şok edici değil.

Instagram ayrıca alışverişi kolaylaştırmak için kendi yolundan çıkarak markalara kolaylık sağlıyor.Bu durumda Instagram’ın bir yan projeden çok daha fazlası olduğu görülüyor. Instagram daha önce de IGTV özelliği ile kullanıcılara 1 dakikadan fazla video yükleme olanağı sunarak Youtube’a rakip olmuştu.

Instagram’da hikayelere artık GIF’lerle cevap verilebilecek

YAZAR: Dilara Kaya

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

iPad Pro 2020

Yeni iPad Pro modellerinde üzen performans!

Elektronik cihazlara yaptığı acımasız dayanıklılık testleriyle adından söz ettiren JerryRigEverything adlı YouTube kanalı yeni özellikleriyle …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir