14 Ağustos Pazar 2022

İnternetten alışveriş oranı artıyor!


Dönemsel kampanyalar gerçekleştiren popüler e-ticaret siteleri, her sezon olduğu gibi sonbaharda da önemli fırsatları müşterilerine sunarak müşterilerin fiziksel mağazalara kıyasla daha uygun fiyatlarla sezonluk ürünleri satın alabileceği kampanyalar düzenledi.

Sonbahar alışverişi avantajından faydalanmak isteyenler online sitelerdeki indirimlerden yararlanarak sektörün gelişimine önemli ölçüde katkı sağladı. Bu katkı rakamlara pozitif yönde yansıdı ve markaların reklam tıklama oranları yüzde 20 ve yüzde 23 artış gösterdi. Markalar ise bu dönüşümden yüzde 38 oranda fayda sağladı.

İnternetten alışveriş yüzde 38 arttı

Markaların pazarlama kampanyaları her sezon değişiklik gösterdiği gibi tüketicilerin de bu kampanyalara göre alışveriş alışkanlıkları değişmiş durumda. Bu değişim sayesindedir ki sonbahara girdiğimiz bu günlerde markalar, yaz sezonunun ürünleri için takipçilerine önemli ölçüde indirim fırsatı sundu.

Peki, tüketiciler mağazaları mı? Yoksa online kanalları mı tercih etti? Açıklanan son verilere göre tüketiciler online kanalları tercih etti ve markaların reklam tıklanma oranları yüzde 20 ve yüzde 23 artış gösterdi.

YAZAR: Gamze Deste Yegin

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Amazon irobot

Amazon’dan büyük yatırım. iRobot satın alındı!

Tüm dünyanın e-ticaret merkezi haline gelen Amazon, yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Türkiye’de dahil olmak …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.