Gün içinde çok kez reklamlara maruz kalıyoruz. Kimi zaman bir binanın üzerinde kimi zaman bir billboard’da reklamlarla karşılaşmamız mümkün. Ancak, Pepsi bunu bir adım öteye taşımak istiyor. Gökyüzü reklamlarını popüler hale getirmek için harekete geçen Pepsi, uyduları kullanmak istiyor.
Gökyüzünü ele geçirmeyi planlayan Pepsi, dünyadan görülebilecek büyüklükte bir reklam üzerinde çalışıyor. Şirket bunun için StartRocket isimli bir Rus şirketi ile çalışıyor. İlk bakışda 1 Nisan şakası gibi duran girişimin doğru olduğunu söylemek gerekiyor.
Yapılan açıklamalara göre, yörünge reklam panoları bir devrim olarak değerlendiriliyor.
Zekice bir pazarlama taktiği olduğu söylenen proje hayata geçerse diğer markaların da radarına girebilir. Belki de ilerleyen yıllarda reklamları bina ya da billboardlar üzerinde değil de doğrudan gökyüzünde görmeye başlarız.
Bu reklam yöntemi ilerleyen zamanda yeni trend mi olacak, yoksa kısa süre ortadan kalkacak mı? Bunu zaman içinde göreceğiz.