TikTok e-ticaret platformu Shopify ile yeni bir küresel ortaklık içinde olduğunu duyurdu. Ortaklığın, Shopify’ın TikTok’un genç kitlesine ulaşarak satışları artırması amacıyla yapıldığı belirtildi. Şirketler, ortaklığın sonunda hizmetin uygulama içi alışveriş özelliklerini de içerecek şekilde genişleyeceğini söyledi.
Shopify TikTok ortaklığı ile genç kitleye ulaşmayı hedefliyor
Yapılan sözleşme ile, App Store’dan yeni TikTok kanal uygulaması yüklenerek pazarlama kampanyalarının doğrudan Shopify kontrol panelinden oluşturularak yürütülmesine ve optimize edilmesine olanak tanınacak. Bu birleşmeyle satıcılar, kitlelerini cinsiyet, yaş, kullanıcı davranışı ve video kategorisine göre hedefleyebilecek ve ardından kampanyanın zaman içindeki performansını izleyebilecek.
Shopify’ın satıcıları, TikTok reklam kampanyaları tarafından sağlanan dönüşümleri daha kolay izlemelerine yardımcı olan araç “TikTok Piksel’i” yükleyebilir veya bağlayabilir. Şu anda e-ticaret satıcıları, bir kullanıcının sayfasına göz atma, bir web sitesinde kayıt, alışveriş sepetlerine ürün ekleme, sipariş verme ve ödemeyi tamamlama gibi kullanıcı eylemlerini izleyebilir.
Shopify’ın Ürün Başkan Yardımcısı Satish Kanwar, yeni ortaklık hakkında yaptığı açıklamada, “TikTok, yalnızca ABD’de 100 milyondan fazla yüksek etkileşimde bulunan kullanıcısı ile dünyanın en hızlı büyüyen eğlence platformlarından biridir” dedi.