Türkiye’nin lider, dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin resmi “E-Ticaret Hizmetleri Partner”i oldu. İşbirliği, Türkiye’yle birlikte, Avrupa ülkelerini de kapsayacak. İşte detaylar…
Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin resmi partneri oldu!
Trendyol, E-Ticaret Hizmetleri Partnerliği”ne ek olarak Uluslararası Olimpiyat Komitesi ile, t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşacak olimpiyata özel bir koleksiyon için de ayrı bir anlaşma imzaladı.
Bu özel koleksiyon, Türkiye’nin yanı sıra Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da da Trendyol uygulaması üzerinden uluslararası satışa açık olacak.
Yerli ürün ve üreticileri tüm dünya ile buluşturma hedeflerinde Olimpiyatların önemli bir viraj olduğunu belirten Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin şunları söyledi:
“Uluslararası Olimpiyat Komitesi, dünya genelinde sporun öneminin kitlelere yayılmasında ve gelişmesinde önemli bir rol oynayan çok değerli bir kuruluş. Trendyol olarak, Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin resmi ‘E-Ticaret Hizmetleri Partner’i olduk. Bir Türk markası, Uluslararası Olimpiyat Komitesi ile ilk kez böyle önemli bir iş birliğine imza atıyor. Ülkemizi bu önemli bir platformda temsil etmekten ve Olimpik Hareket’in bir parçası olmaktan büyük gurur duyuyoruz. Ayrıca, Uluslararası Olimpiyat Komitesi ile imzaladığımız diğer anlaşma ile de, t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşacak özel Olimpiyat koleksiyonu; Türkiye, Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da da Trendyol üzerinden satışa sunulacak.Ülkemizin dünya standartlarındaki üretim gücünü ve kalitesini farklı coğrafyalarla tanıştırmayı sorumluluğumuz olarak görüyoruz. Türkiye’nin dört bir yanındaki yerli üretici, esnaf ve KOBİ’leri dijitalleştirerek onların daha çok müşteriye ulaşmalarına ve işlerini büyütmelerine destek olmak bizim en büyük önceliklerimizden. Bu bağlamda, Anadolu’daki yerli üreticilerimizin ürünlerini Olimpiyat tutkunlarıyla buluşturmak bizim için gurur kaynağı. Global arenada üreticilerimizle birlikte ülkemizi temsil etmekten ve onların ürünlerini dünya ile buluşturmaktan büyük mutluluk duyuyoruzTürkiye Milli Olimpiyat Komitesi’nin yanı sıra Tokyo 2020 Olimpiyatları’nda Türkiye’yi temsil eden ve kazandıkları madalyalarla bizleri gururlandıran milli sporcularımızın da destekçileri arasındaydık. Trendyol olarak desteğimizi Paris 2024’te de sürdüreceğiz. Bunun yanı sıra Türkiye Voleybol Milli Takımları ile birlikte Futbol Milli Takımları sponsorluklarımız devam ediyor. Bu yıl depremden etkilenen Hatay’ın gururu olan Atakaş Hatayspor ve Gaziantep Futbol Kulübü’nün lige dönmesini sağlamak için destek verdik. Son olarak da Süper Lig ve 1. Lig’e isim sponsoru olarak desteğimizi açıkladık. Biz sporun birleştiren gücüne yürekten inanıyoruz. Türk sporcuların başarıları, yalnızca onların değil, tüm Türkiye’nin gurur kaynağı. Trendyol olarak, sporcularımızın yanında olmaya devam edeceğiz”
Uluslararası Olimpiyat Komitesi Televizyon ve Pazarlama Hizmetleri Genel Müdürü Anne-Sophie Voumard, Trendyol ile yapılan işbirliğine ilişkin olarak şunları söyledi:
“Uluslararası Olimpiyat Komitesi olarak, Trendyol’un Türkiye’deki tasarım ve üretim yeteneklerini kullanarak Olimpiyat Giyim Koleksiyonu’nu, Olimpiyat tutkunları başta olmak üzere geniş kitlelere ulaştıracak olmasından çok memnunuz. Bu anlaşmanın, sponsorlarımızdan Alibaba’nın iş ortağı olduğu bir kuruluş ile gerçekleşmesi dolayısıyla başarısının daha da katlanacak olmasından ayrıca mutluluk duyuyoruz.”
Batarya teknolojisinde uzun süredir devrim niteliğinde bir yenilik yaşanmazken, akıllı telefon üreticileri bu açığı yazılımsal çözümler ve hızlı şarj teknolojileriyle kapatmaya çalışıyor. Samsung da...
Steam, dijital oyun dünyasında bir kez daha dikkatleri üzerine çekerek eşzamanlı oyuncu sayısında yeni bir rekora imza attı. Valve tarafından geliştirilen platform, 12 Ekim...
Battlefield 6, oyuncuların uzun süredir beklediği yeniliklerden biri olan deniz savaşları modunu sunmaya hazırlanıyor. Bu gelişme, serinin hayranları arasında büyük bir heyecan yaratmış durumda....
Toyota, otomotiv dünyasında önemli bir adım atarak yeni yazılım platformu Arene’i tanıttı. Bu yenilik, markanın altıncı nesil RAV4 modeliyle birlikte ilk kez kullanıma sunuldu....
Samsung, uzun süredir üzerinde çalıştığı ve “Project Moohan” kod adıyla bilinen ilk karma gerçeklik başlığını tanıtmaya hazırlanıyor. Şirket, bu yeni teknolojik cihazın tüm detaylarını...
Microsoft, yapay zeka destekli asistanı Copilot’u daha etkili ve kullanıcı dostu bir platforma dönüştürmek amacıyla yeni özelliklerle donatıyor. Bu yenilikler, özellikle iş ve eğitim...
Apple, yeni nesil 14 inç MacBook Pro modelini M5 çipiyle donatarak profesyonel kullanıcılar için hem güçlü hem de taşınabilir bir seçenek sundu. Bu yeni...
Netflix ve Spotify, dijital içerik dünyasında dikkat çeken bir iş birliğine imza attı. Yapılan anlaşma ile Spotify’ın en çok dinlenen 16 video podcast yayını,...
Honor, akıllı telefon dünyasında radikal bir değişime öncülük edebilecek yenilikçi bir konseptle gündeme geldi. Şirket, "Robot Phone" adını verdiği bu yeni tasarımıyla 2026 yılına...
Alfa Romeo, ilk kompakt SUV modeli olan Tonale’nin makyajlanmış yeni versiyonunu İtalya’nın tarihi kenti Pisa’da tanıttı. Seçilen bu özel mekân, hem sanatsal hem bilimsel...