19 Kasım Pazartesi 2018

Türkiye’de mobil oyun alışkanlığı ne durumda?


AdColony ve Nielsen partnerliğiyle Türkiye’de Mobil Oyunlar araştırmasının üçüncü ayağı gerçekleştirildi.

Türkiye’de Profesyonellerin Mobil Oyunlarla İlişkisi konusu üzerinde yapılan araştırma sonucunda ilginç veriler toplandı.

Çalışan kitlenin en fazla oynadığı oyun kategorileri masa oyunları ve puzzle‘lar olarak belirlenirken kağıt oyunlarının da tercih edildiği görüldü.Oyun oynayanların ise en sık 20:00-23:00 saatleri arasında oyunları oynadığı araştırma sonucunda alınan önemli verilerden oldu. Çalışan kitle genel olarak evde televizyon izlerken, uzanırken ve müzik dinlerken oyun oynamayı daha fazla tercih ediyor.

En fazla akıllı telefon tercih ediliyor

Türkiye’de profesyonel hayatın içinde olan 25-44 yaş arası çalışan kitlenin en çok tercih ettiği teknolojik cihaz %98 oranla akıllı telefon olurken, masaüstü ve dizüstü bilgisayarlar da %39 ile ikinci sırayı aldı. Bu sıralamayı ise %30 kullanım ile tablet cihazlar takip etti.

Araştırma kitlesinin yüzde %95‘inin akıllı cihazları üzerinden oyun oynadığı belirlenirken haftada en az iki kere oyun oynadığını belirtenlerin oranı ise %88 oldu.

 

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Bosch’tan selfie çeken buzdolabı!

Bosch’un, Home Connect teknolojili buzdolapları daha da geliştirildi ve buzdolabının içinin fotoğrafını çekerek cep telefonu …

1 yorum

  1. Insanoglu iletisim yerine sanal alemi tercih ediyor. Yazik bize. Nereye gidiyoruz biz? Derdimi kim anlayacak?

Bir Cevap Yazın