26 Ekim Salı 2021

YouTube alışverişi kolaylaştıracak bir özellik test ediyor


Youtube

YouTube oynattığınız videolardaki ürünleri otomatik olarak tespit edebilen yeni bir özellik test ediyor. Özellikle içerik üretici fenomenlerin işini kolaylaştıracak bu yöntem, kullanıcılar açısında da pratiklik sunacak.

YouTube videodaki ürünleri otomatik tanımlayacak

youtube alışveriş özelliği

İnternet kullanımı ve geliştirilen özellikler yapay zeka sayesinde artık daha da gelişti. Alışveriş yapmak için artık yerel bir markete ihtiyacımız yok. Tam aksine artık internetten ürünleri seçip isteğe göre yerel mağazalara başvuruyoruz. Bu konuda kendini geliştiren Fecbook ve Instagram kullanıcıların alışverişte yöneldiği ilk alanlar arasında yer alıyor. Dünyanın en büyük video izleme sitesi YouTube’da artık bu kervanın bir parçası olacak. Youtube izlediğiniz videolarda bulunan ürünleri sizler için otomatik listeleyecek ve öneriler sunacak. Google Merchant Center ile ortak çalışması beklenen bu sistem şimdilik test aşamasında.

WhatsApp Web bir süredir beklenen özelliğe kavuşuyor

Özellik kullanılmaya başladığında takip ettiğiniz bir kişinin örneğin; “ilkbahar/yaz alışverişlerim” videosunu izlerken ürünleri inceleyebilecek veya satın alabileceksiniz. Özellikle influencerların dikkatini çekecek bu özellik, marka iş birliklerinde YouTube kullanıcılarını bir adım öne çıkarak. İlk etapta ABD de kullanıma sunulması beklenen özellik hakkındaki henüz detaylı bilgi yer almıyor.

 

 

YAZAR: Ayşenur Sandıkçı

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

facebook messenger

Facebook Messenger ile sohbetler artık daha keyifli olacak

Sosyal medyanın haberleşme servisi haline gelen Messenger, yeni özelliği ile görüşmelere renk katacak. AR temelli …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir