17 Kasım Cuma 2017

İnternetten yapılan alışverişler hız kazandı


Markaların pazarlama kampanyaları her sezon değişiklik gösterdiği gibi tüketicilerin de bu kampanyalara göre alışveriş alışkanlıkları değişmiş durumda. Bu değişimle beraber, sonbahara girdiğimiz bu günlerde markalar, yaz sezonunun ürünleri için takipçilerine önemli ölçüde indirim fırsatı sundu. Peki, tüketiciler mağazaları mı? Yoksa online kanalları mı tercih etti?

Açıklanan son verilere göre tüketiciler online kanalları tercih etti ve markaların reklam tıklanma oranları yüzde 20 ve yüzde 23 artış gösterdi.

İnternet alışverişleri hız kazandı

Sonbaharda markalar, yaz sezonunun ürünleri için promosyon çalışmalarına hız verdi. Son yaz alışverişi avantajından faydalanmak isteyenler de online sitelerdeki indirimlerden yararlanarak sektörün gelişimine önemli ölçüde katkı sağladı. Bu katkı rakamlara pozitif yönde yansıdı ve markaların reklam tıklama oranları yüzde 20 ve yüzde 23 artış gösterdi. Markalar ise bu dönüşümden yüzde 38 oranda fayda sağladı.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple ürünlerinin hepsine Face ID gelecek

Apple ürünlerinin neredeyse tümüne artık Face ID gelecek. Yeni güvenlik sistemi gerçekten de çok sevildi diyebiliriz ki Tim Cook işlerinde başında olduğu sürece Apple ürünleri her zaman farklı kalacak.

1 yorum

  1. Klasik yontem ile yapilan alisveristen yanayim.

Bir Cevap Yazın