11 Ağustos Perşembe 2022

İnternetten yapılan alışverişler hız kazandı


Markaların pazarlama kampanyaları her sezon değişiklik gösterdiği gibi tüketicilerin de bu kampanyalara göre alışveriş alışkanlıkları değişmiş durumda. Bu değişimle beraber, sonbahara girdiğimiz bu günlerde markalar, yaz sezonunun ürünleri için takipçilerine önemli ölçüde indirim fırsatı sundu. Peki, tüketiciler mağazaları mı? Yoksa online kanalları mı tercih etti?

Açıklanan son verilere göre tüketiciler online kanalları tercih etti ve markaların reklam tıklanma oranları yüzde 20 ve yüzde 23 artış gösterdi.

İnternet alışverişleri hız kazandı

Sonbaharda markalar, yaz sezonunun ürünleri için promosyon çalışmalarına hız verdi. Son yaz alışverişi avantajından faydalanmak isteyenler de online sitelerdeki indirimlerden yararlanarak sektörün gelişimine önemli ölçüde katkı sağladı. Bu katkı rakamlara pozitif yönde yansıdı ve markaların reklam tıklama oranları yüzde 20 ve yüzde 23 artış gösterdi. Markalar ise bu dönüşümden yüzde 38 oranda fayda sağladı.

YAZAR: Emin Çıtak

Tamriel'in bağrından kopup gelen Emin, sıkı bir TES ve Dark Souls hayranıdır ve aynı zamanda çocukluktan beri tam bir oyun delisidir. Çok uzun zamandır oyun oynuyor, tam çözüm çekip, inceleme yazıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Netflix’in Temmuz 2022 programı belli oldu

Yeni fiyat politikası sebebi ile oldukça yüksek rakamlarda abone kaybeden Netflix, temmuz ayında izleyiciyle buluşturacağı …

1 yorum

  1. Klasik yontem ile yapilan alisveristen yanayim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.