22 Eylül Çarşamba 2021

Twitter’da e-ticarete adımını attı, alışveriş odaklı testler başladı


twitter e-ticaret

Sosyal medya devleri arasındaki yeni trend e-ticaret oldu. Instagram ve Facebook tarafında başarı elde edilen alışveriş sisteminin yeni adresi Twitter oldu. YouTube’nda benzer şekilde atılımlar yaptığı alanda hem platformlar hem de içerik üreticiler kazanç sağlayacak.

Twitter alışveriş odaklı testlere başladı

twitter blue

Alışveriş yapmak için artık e-ticaret sitelerine girmek ya da mağaza gezmek neredeyse geride kaldı.  Twitter ilk olarak ;ABD merkezli GameStop ve Arden Cove firmaları ile yeni bir özellik test etmeye başladı. Yeni özelliğe göre Satış yapan şirketler profil sayfalarının üst kısımlarına ürünlerini yerleştirecek. Markaların ürünlerini sergileyeceği bu alan daha da geliştirilerek e-ticaretteki adımların kısaltılması hedefleniyor. Öyle ki özellik sayesinde profilde sergilenen ürünler platformdan ayrılmadan satın alınabilecek. Üstelik özellik o kadar estetik bir yapıya sahip ki ana sayfanız da sürekli ürün reklamı görmeyeceksiniz. Bu durumda e-ticaret imkanından yararlanmak için içerik kalabalığı ile karşı karşıya kalmanı önlenecek. Çünkü ürünler sadece satıcı firmaların resmi hesaplarında sergilenecek. Şimdilik sadece iOS tarafında test edilen bu özelliğin ne zaman tüm kullanıcılar ile buluşacağı netlik kazanmadı.

Twitter son zamanlarda rakipleri ile mücadele ederken birçok yeni özelliği de hayata geçirdi. Gün geçtikçe kullanıcı deneyiminin arttığı sosyal medya platformu, hızla tüketilen video gibi seçeneklere karşı elini sağlamlaştırmaya çalışıyor

YAZAR: Ayşenur Sandıkçı

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Instagram Hikayeler için yukarı kaydırma dönemi sona erdi! İşte yeni bağlantı yöntemi

Sosyal medya platformu Instagram, nerdeyse günlük hayat aktivitelerimizden çok bağlantılı linkler için kullanılır hale geldi. …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir