Meta çatısı altında bulunan popüler sosyal medya platformu Instagram, logosunda değişikliğe gitti. Şirketin yeni logosundaki tek değişiklik parlaklık oldu. İşte detaylar…
Instagram’dan neredeyse fark edilmeyecek değişiklik
Geçtiğimiz günlerde Reels’in süresi 90 saniyeye uzatmasıyla gündeme gelen Instagram uzun zamandır kullandığı logosunu yeniledi. Şirket logonun parlaklığını artırdı ve daha canlı hale getirdi. Meta‘ya ait uygulamanın yeni simgesi, logonun arkasındaki degradenin canlılığı bir çentik artırdığı için, önceki tasarımın daha parlak bir versiyonu gibi görünüyor. Ancak bazı kullanıcılar ve bazı akıllı telefonlar bu değişikliği iyi idare edemiyor.
Şirketin bu yeniliği sosyal medyada pek olumlu karşılanmadı. Bir Twitter kullanıcısı, “Bunun için ekran parlaklığımı azaltmam gerekecek” diye şikayet ederken, bir diğeri de “Yeni Instagram simgesi aşırı doygun. Brüt” diye ekliyor. İşte yabancı kullanıcıların Twitter paylaşımları:
https://twitter.com/brainlessest/status/1526193502161358850?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1526193502161358850%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.creativebloq.com%2Fnews%2Finstagram-app-icon
“Yeni Instagram logosu neden bu kadar parlak… uygulama simgesi önce beni kör ederse arkadaşlarımın resimlerini nasıl göreceğim gibi”
what the hell happened to the instagram icon
why are the colors oversaturated now (left is the new icon) pic.twitter.com/N3DiQGmEBG
— Nick C. (@nickisonlinet) May 16, 2022
“Instagram ikonuna ne oldu renkler neden şimdi aşırı doygun (soldaki yeni simge)”