3 Temmuz Pazar 2022

Instagram logosunda değişikliğe gitti


Meta çatısı altında bulunan popüler sosyal medya platformu Instagram, logosunda değişikliğe gitti. Şirketin yeni logosundaki tek değişiklik parlaklık oldu. İşte detaylar…

Instagram’dan neredeyse fark edilmeyecek değişiklik

Geçtiğimiz günlerde Reels’in süresi 90 saniyeye uzatmasıyla gündeme gelen Instagram uzun zamandır kullandığı logosunu yeniledi. Şirket logonun parlaklığını artırdı ve daha canlı hale getirdi. Meta‘ya ait uygulamanın yeni simgesi, logonun arkasındaki degradenin canlılığı bir çentik artırdığı için, önceki tasarımın daha parlak bir versiyonu gibi görünüyor. Ancak bazı kullanıcılar ve bazı akıllı telefonlar bu değişikliği iyi idare edemiyor.

 

instagram-logosunda-degisiklige-gitti-1
Eski (solda) ve yeni (sağda)

Şirketin bu yeniliği sosyal medyada pek olumlu karşılanmadı. Bir Twitter kullanıcısı, “Bunun için ekran parlaklığımı azaltmam gerekecek” diye şikayet ederken, bir diğeri de “Yeni Instagram simgesi aşırı doygun. Brüt” diye ekliyor. İşte yabancı kullanıcıların Twitter paylaşımları:

“Yeni Instagram logosu neden bu kadar parlak… uygulama simgesi önce beni kör ederse arkadaşlarımın resimlerini nasıl göreceğim gibi”

“Instagram ikonuna ne oldu renkler neden şimdi aşırı doygun (soldaki yeni simge)”

YAZAR: Merve Sağır

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Snapchat Plus

Ücretli Snapchat dönemi başlıyor: Snapchat Plus

Bir zamanların efsanevi sosyal medya platformu Snapchat; özelliklerinin diğer platformlar tarafından kopyalanması ile popülerliğini yitirdi. …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.