TikTok, Instagram ve YouTube’da en iyi performansı gösteren güzellik markaları

0
147 Okunma

Dash Hudson’dan alınan veriler, TikTok’un kanallar arası güzellik içeriği çağı devam ederken, farklı platformların markalar için hâlâ benzersiz şekilde zorlayıcı değer teklifleri sunduğunu gösteriyor. Örneğin, TikTok ve YouTube Shorts etkileşimde başarılı olurken, Instagram erişim açısından en güçlü platformdur ve buna karşılık Instagram’a göre yüzde 35 daha fazla etkileşim sunan TikTok’tan ortalama yüzde 10 daha yüksek erişim sunar.

“KPI’lar platformlar arasında biraz farklıdır, ancak net öğrenme, hepsinin önemli olduğudur; Dash Hudson’ın pazarlama müdürü Kate Kenner Archibald, “hepsi farklı şeyler için önemli,” dedi.

Biyoteknoloji tabanlı cilt bakım markası Ourself, etkileşim oranına göre TikTok’ta en iyi performans gösteren güzellik markası oldu

Dash Hudson tarafından belirlenen temel sosyal medya trendleri arasında platform ne olursa olsun eğlence odaklı stratejilerin kazanması; Stratejilerini Instagram Reels’e taşıyan Florence by Mills gibi TikTok’un önde gelen isimleri, daha sonra platformda ve YouTube’da (etkileşimin bir metrik olmadığı, video görüntülemeleri ve izleyiciyi elde tutmanın KPI’lar olduğu) YouTube’da önemli kazançlar elde ediyor. uzun biçimli videolardan yüzde 20 daha yüksek etkileşim oranı, ancak markalar bunları stratejilerine katmakta yavaş kalıyor.

tiktok-instagram-ve-youtubeda-en-iyi-performansi-gosteren-guzellik-markalari-1

“Önceden, markalar için YouTube’da etkileyici kişilerle iş ortaklığı yapmak kendi içeriklerini oluşturmaktan daha etkiliydi, ancak Shorts oyunu değiştirdi – daha önce olmayan kısa biçimli video ve daha hafif bir marka için harika bir yol sağlıyorlar. Üretim açısından bakıldığında, ”dedi Archibald.

Dash Hudson müşteri içgörü yöneticisi Quinn Williams , sırasıyla Ariana Grande ve Millie Bobby Brown tarafından kurulan Rem Beauty ve Florence by Mills’in ünlülerine güvenmek yerine öncelikle UGC ve öğreticiler aracılığıyla TikTok’ta zirveye ulaştıklarını belirtti.

tiktok-instagram-ve-youtubeda-en-iyi-performansi-gosteren-guzellik-markalari-2

Burada, Dash Hudson’ın platformlar arası etkileşimle hangi markaların kimin hangi sosyal medya platformundan kazandığını gösteriyor.

Etkileşim oranına göre TikTok‘un en iyi performans gösterenleri:

  1. Ourself: %22.1
  2. Sigma Beauty: %15.4
  3. R.e.m. Beauty: %12.8
  4. Florence by Mills: %11.6
  5. Tatcha: %10.5

Etkileşim oranına göre Instagram‘da en iyi performans gösterenler:

  1. Florence by Mills: %3.4
  2. Tree Hut: %2.6
  3. Laneige U..S.: %2.5
  4. Kailav beauty: %2.1
  5. Zalando Beauty: %1.7

Görüntülenen video yüzdesine (izleyiciyi elde tutma) göre YouTube’da en iyi performans gösterenler:

  1. Alterna Haircare: %314
  2. Cetaphil Brasil: %245
  3. Clinique: %104
  4. Cetaphil Polska: %97
  5. Bobbi Brown: %95

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz