Salgın sırasında çok geniş kitlelere seslenen Zoom, salgın döneminin normalleşmeye başlamasına rağmen hâlâ çok popüler. Elbette ilk zamanlar ki kadar fazla kişi kullanmasa da yine de önemli sayıda kullanıcıya hitap ediyor. Pazartesi günü yapılan bir açıklama ile Zoom gelirleri de ortaya çıktı. Bu açıklamaya göre Zoom durmak bilmiyor ve beklentiler yine aşılıyor.
Zoom gelirleri uçuşa geçti
Salgın döneminde aniden popülerleşmeye başlayan Zoom, yaptığı açıklamayla bir önceki yıla kıyasla yaklaşık 664 milyon dolarlık gelir elde ettiğini aktarıyor. Bunun yanında ikinci çeyrekte de önemli bir artış yaşadığını söylüyor. Geçen yılın aynı dönemine göre gelirler yüzde 458 oranında artış gösterdiğini paylaşan Zoom, bu sayede başarısını da ortaya koyuyor.
Uygulama üzerinden yeni kullanıcılar kazanan Zoom, bu kişilerle birlikte yüzde 81’lik bir artış yaşamış. Yeni kullanıcılar arasında ise Blizzard ve ExxonMobil gibi markalar da yer alıyor.
Paylaşılan rakamların yanında Zoom gelirleri tarihinin en iyi dönemini görmüş oluyor. Zoom geliştiricileri aynı zamanda kullanıcıların eleştirdiği konular üzerine odaklanmaya kararlı. Bu noktada en çok eleştirilen ‘’güvenlik’’ sorunlarına yönelik önemli adımlar atmak için çalışmalar sürüyor.